Waar is die collega?
De laatste tijd wordt ons ook regelmatig gevraagd om het adres van een oud-collega.Tot onze spijt kunnen we daar meestal geen antwoord op geven. Als u zoekt naar een oud-collega, doe dan een verzoek via de contact page. Dan kunnen we in ieder de vraag voorleggen aan de vele personen waarmee we contact hebben.

Financiële ondersteuning door donateurs
Na de eerste donatie heeft de Stichting BVF geen bijdrage meer gevraagd. Alle kosten zijn daarna volledig door de stichting Houd Fokker In de Lucht betaald.

Collectieve ziektekostenverzekering
Door de minister is bepaald dat de collectieve kortingen op de basispremies voor 2020 drastisch verlaagd moeten worden.De korting zal ook voor onze collectiviteit verlaagd worden. Z&Z zal daar ieder een brief over schrijven. De bruto premie voor de basisverzekering zal binnenkort weer door Zorg en Zekerheid worden vastgesteld voor het komende jaar. Let op, de genoemde bedragen op de Z&Z site zijn exclusief de korting.

Neem voor meer informatie contact op met ons of met Zorg en Zekerheid.

Ex-Fokkermedewerkers die zich nu nog voor de collectieve verzekering willen melden, dienen wel entree-geld te betalen. Dit kan door overschrijven van 15 Euro op postgiro 7534121 tnv Stichting BVF te Amstelveen, onder vermelding van Fokker PD-nummer, naam en volledig adres.